10 Oca 2011

Yaz kurtul


Şikayetçiyim kendimden. Küçük, olası, dünyanın sonunu getirmeyen, değiştiremeyeceğim, değiştirmek için yeteri kadar uğraşmadığım şeylerden şikayet ede ede usandım... Şikayet ederek ancak baş ağrısı ve gaz sancısı şekline dönüşen sorunları çözmeye karar verdim. Gayet geyik ama kendi "Mutluluk Projemi" yapıyorum. İşe yarar, yaramaz! Ya tutarsa ihtimali bile güzel...

Hem bu aralar kafayı bizimle bozan, kulağı hep kapıda evrenle iyi geçinmek lazımmış. Zira kocamın 3 gün çektiği ateşin sorumlusu olarak kendisini görüyor, nedeni de benim şikayetlerime bağlıyorum. Aslında sen buradan okuyunca beni pek bi lanet görüyorsun, oysa genelde kötüyken yazmamdan bu şöhret. Bak bu da değişecek maddeler arasında. Moda, sergi, film falan daha düz şeyler yazmalı diye karar aldım. Anlat anlat kendini nereye kadar... Hem içim dışım bir olunca pek bi çıplak kaldım. Sen bilme beni bu kadar. Öğrenmek için çaban olsun biraz. Yanyana dizilen harfleri birleştirip çözme kolayca... Hem büyümek, değişmek zaman alıyor anla biraz. Acıyor. Boyun uzarken de öyleydi di mi ? Tam öyle işte...

Şikayetçi ve apolitik kadın güle güle... Sen gidince ben hoşçakaldım...