2 Oca 2011

2011'e mektup


Sevgili 2011,
Gelmeni sabırsızlıkla bekledim. Yeni başlangıçlar için senden iyisi yoktu. Seninle karşılaşana kadar alamadığım onca karar, yapamadığım planlar, gidemediğim şehirler, hep bi eksiklik biriktirdim... Olumsuzluk ekleriyle dolu cümleler kurdum... Kızdım kendime. Kırıldım. Daha iyisini yaptığım yıllar çoktu. Hatırladıkça bilendim sana... Ey 2011 seninle çook işimiz var...

Bu yıl ;
Gidemediğim 2 ülke, hakkınca gezmediğim 5 şehre gideceğim.
Aklımda, ruhumda büyüyen, habersiz yeşeren fikirleri toprağa ekeceğim.
Sesini duymak istediğimi arayacak, sesimi duyurmak istemediğimle konuşmayacağım.
Depresyon, yorgunluk, sıkıntı kelimelerini huzur, enerji ve bolluk ile değiştireceğim.
Beyaz lahana dolması yapmayı öğrenecek, kendi zeytinimi yiyeceğim.
Okunacak kitapları başucumda değil, zihnimde biriktireceğim.
Teknolojiyi öncelik yerine gereklilik içinde kullanacağım.
Kocamın aylardır dikmediğim pijamasını dikecek, sürpriz yapacağım.
Domestik kadınlara üstten bakan kariyer perileri ile dalaşmayacak, hoşgöreceğim.
Anneme daha çok benzediğim için duyduğum içten gururu seslendireceğim.
Babamla yıllardır çıkmadığımız seyahate çıkacak, otobüste ayağımın altına valiz koymasını bekleyeceğim.
Eski resimlerime şahane bir albüm alacak, hepsini özenle saklayacağım.
Kitaplığımı da düzeltecek, kitap paylaşmayı öğreneceğim.
Unuttuğum 2. yabancı dile geri dönecek, Paris sokaklarında Fransızca konuşabilecek kadar öğreneceğim.
Yarım bıraktığım gönüllü hizmetlere dört elle sarılacak, açığımı kapatacağım.
Bana Kıbrıs'ın mavi sularını hatırlatsın diye aldığım koltuklarımı o çok sevdiğim çiçekli kumaşla kaplatacağım.
Kedi fobimi nasıl yenerim diye kafa yoracağım.
Blog tasarımımı değiştireceğim.
Hediye almak kadar, nasıl verdiğime de dikkat edecek, özenli olacağım.
Sabahları daha kolay kalkacak, yorgun yatmayacağım.
2.dövmemi yaptıracağım.
Vücuduma yapışan 5 kilodan ayrılacağım.
Saçlarımı uzatacağım.
Aldığım ve yazamadığım onca kararı unutmayacak, 100 sayfalı o şahane deftere yazacağım.
En önemlisi inşallah Ada'ya kavuşacağım...

Hoşgeldin 2011...