3 Eyl 2010

Ben kimim ?



Bi hallerdeyim. Gıcık olduğum taksiciye Of'luyum, ev sahibine öğretmenim, yeni tanıştığıma felsefe okudum, işsizim diyebiliyorum. İstemiyorum kendimi tanıtmak, anlatmak... Yalan söylüyorum evet. Ama doğrunun doğruluğundan kim emin ki? Mesela baktıkça bu fotoğraflara bambaşka şeyler olabiliyorum. Bahse girerim duysan inanırsın. O kadar "O" oluyorum yani...

Bi hallerdeyim dedim ya. Saçımı sarı-kızıl yapıp, yandan örüyorum. Birgün topuklu kontes, ertesi gün pasaklı işçi oluyorum. Halden hale yuvarlanıp gidiyorum. Yuvarlanıp gidiyorum dediysem eh işte durumlarda değilim. Hatta iyiyim. Evet iyiyim. Yakınımdakileri çok sever oldum mesela. Gözlerimle gülüyorum bazen onlara. Görüyorlarsa ne ala...

Bi hallerdeyim. Saat 18.50. Yazmasam iyiydi belki. Yazdıysam daha iyi...