27 Tem 2010

Sustukça konuştuk sanki...


İlk kez dinledim bu şarkıyı. Ezgi'nin Günlüğü-Zerdaliler... Pucca'dan gördüm. Çok sevdim. Pucca demişken hala kitabını alamadım, çok bedbahtım. ( Böyle mi yazılıyordu ? )

Sevgilim de Ayşe Arman almış bana, oysa sevmez sanıyordum Ayşe'yi. Meğer benimki deliyle yata kalka sever olmuş delileri.

Yazın çalışmak çok zor, bi de üstüne manasız tatil fotoğraflarını gözüme sokanlarla, @alaçatı, @bodrum yazanlar daha da geriyor beni... İnadıma proje kurup duruyorum kafamda, onlar yatarken ben karınca misali.

Yemekten önce 1 paket limonlu bisküvi yedim. Öğle yemeğinde de bol naneli mojito hayal ettim. Bu aralar işlemci hayallere kitlendi. Beni bu havalar mahvetti....

Ps : Modaydı, projeydi, yeni şeyler, lüzumsuz bilgiler bekleyen varsa tez zamanda kurtarsın kendini. Bu aralar kendime meraklıyım.