23 May 2010

Bu Kalp Seni Unutur mu ?









"Bu kalp seni unutur mu?" en sevdiğim diziydi. Kaldırdılar... Diziyi izlerken neden çok seviyorum diye düşünürdüm hep, e yani nihayetinde bir kurgu, bu kadar kaptırmanın ne alemi vardı. Mesailer, toplantılar, gezmeler diziye endeksli, o hafta yeni bölüm yoksa sinir onbinlerde. Uzunca bir süre yürüdü bu ilişkimiz, zevkle, özenle... Sonunda bir Salı baktım ki artık yok. Severek ayrıldık...
Geriye eski sevgilinin hatıraları gibi hoş, hüzünlü, hatırladıkça yüzüne tuhaf bir gülümseme yayan şeyler kaldı. Baylan Pastanesi de onlardan biri. Nereden nereye geldim di mi ? Baylan'ı gezme tozme yeme içme bloglarından, zaman zaman Pazar eklerine konu olan haberlerden bilir, gitmek isterdim. Üstüne dizinin en hüzünlü sahnesi orada çekilince gitmek farz oldu.

Kadıköy'e vurdum kendimi, sora sora bulmaca, oturdukları masaya kurulmaca. Kup Griye ve meşhur macaronların tadına bakmaca. Günün sonunda mutlu olmaca...

* Kadıköy uzak diyorsanız Bebek şubesi de var ama benim tercihim eski mekandan yana.